wtorek, 23 kwietnia 2013

Spoko loko , luz i spontan ^^

YOŁ ! :3

Co tam u Was ? ^^ Mnie nie było .. znowu , ponieważ miała problemy z laptopem ;/
Muszę kupić nową ładowarkę ,ale dobrze jest. xd

Ok no to tak. Co się zmieniło ? To .. zerwałam z Adamem , tak < szczegółów nie opowiadam > ale jest spk.
Codziennie spędzam czas z Magdą po szkole ^^ .. no np. chodzę z nią na benia (boisko) gdzie często widujemy jej chłopaka Piotrusia. (hahah my tak na niego mówimy .. ale ciii ) ..  w szkole no powiedzmy że dobrze. Wczoraj pani na matematyce ostro się na mnie wkurzyła i wpisała mi uwagę na pół strony -.- to było wredne.. No ale trudno zdarza się , dzisiaj była miła .. bardzo miła .. o.o ^^ Ogólnie dzisiaj było fajnie ! 1.polak <normalne lekcje> wczoraj dostałam 6- za dyktando 2.religia ..robiliśmy krzyżówkę ahah i tak nic nie zrobiłam ,bo gadałam z Julgą 3.przyroda była lekcja żywych zwierząt 4.matematyka ... było to dla nas wielkie zdziwienie , był apel na temat mężczyzny chodzącego koło szkoły ,który zaczepia dzieci .. Widziałam go z Julgą i Madziulą dużooo razy .. jakiś pedofil ;__; powiedziałyśmy o nim pani pedagog i poruszyła ten temat ;oo  5.technika robiliśmy pracę .. wypychaliśmy watą skarpety i powstawały dżdżownice xd i koniec lekcji ^^

dziubek jest lans jest ^^ 
Ufff w końcu gorącoo ! Dzisiaj byłam z Magdą w krótkich spodenkach. I sobie idziemy i ja na nic nie zwracałam uwagi .. i nagle jadą jakieś chłopaki na rowerze i jeden coś mówi i potem magda do mnie "Paulinga słyszałaś?" a ja "co co ? nie ?" a ona "ten chłopak powiedział takie coś : Takie śliczne laski i takie ładne nogi" ahahha  a ja taka poryta na maxa :DD

Hmm to chyba wszystko ^^
Jeśli uda mi się to jak najszybciej do Was wpadnę :)
Na koniec takie słowa ,które są dla mnie inspiracją ...

*O*
Ok to ja lecę.
Bye ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3