piątek, 5 kwietnia 2013

FRIDAY !

Hej !

Co tam u Was ? U mnie no nawet dobrze xd Nie dodawałam nic ,bo nic się ciekawego ostatnio nie działo ;D No może oprócz tego ,że byłam we wt. z Julią w City Poincie i w Croppie kupiłam bluzkę za 2O zł < przecena > Ale dzisiaj zdj. Wam nie pokażę , bo mi się aparat rozładował ;d W środę byłam u Julii ,no było fajnie xdd

Dzisiaj były 3 w-fy , ogarniacie to ? :DD Miałam z tego taką beke .. na pierwszym w-fie odwalało  mi Magdzie i Roksanie ,bo nie ćwiczyłyśmy .. na drugim już ćwiczyłam i był w-f z 4 kl. graliśmy w zbijaka ;x a na trzecim z 5c :o ahahhahahaha była siata ^^  Po szkole odprowadził mnie Adam.
Było spk :D Oceny ? 5 z polaka za opowiadanie i 5 z angola za jakiś tam wywiad  xd
No i normalnie SWAG , pan z w-fu wymyślił mi nowe imię ... TERESA ... leje xd
A Dominika na w-fie wybrała klasowe ONE DIRECTION xdd

No i w końcu mamy PIĄTEK ,PIĄTECZEK , PIĄTUNIO *o*

Teraz siedzę na fb, ask'u, słucham muzyki i oglądm TV ... ogólnie NUDY , zawsze w piątek ,musi mi się nudzić -_-


AHAA.. POZDRO ;__;

Dzisiaj jest jak jakoś więcej pisania ,a mniej zdjęć .. nie mam humoru ;c
Zbijam , Byee ;*

2 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3