wtorek, 2 kwietnia 2013

JA CHCĘ LATO ! *o*

Siemaelojoł. !

Dzisiaj jest taki jakoś fajny dzień .! ^^ Ale chciałabym latoo *__* Boże jak tak sobie wspominam wakacje 2O12 to myślę ,że to były najlepsze wakacje jakie mogły być ... Cały czas z Julią .. :3 No raz wyjechałam na kilka dni na Węgierską Górkę ,ale Julia też wyjeżdżała. Jezu było tak fajnie ..!

<3333333
Dzisiaj idę chyba z Julią do City Pointu ,jeszcze się zobaczy. ^.^ Chciałam sobie coś kupić xd
Teraz ogólnie głupawka z bratem. xd
Oczywiście słit focia musi być :D

Hahaha jakie dzieci :3
Piszę z Adamem , Olą i Kingą na fb. Boże a moja mama zrobiła mi taką niespodziankę ,że nie wyrabiam. Ale mam zaciesz *___* Związane jest to z koncertem Kamila Bednarka < love it >.

To zdj. jest cudne *o*
Notka nie jest za długa ,bo dzisiaj nic specjalnego się nie dzieję. Może potem wpadnę ;*
Byee ;*

3 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3